Opis projekta
Zadatak je bio osmisliti policu manjih dimenzija koja će služiti u svrhu lansiranja novog proizvoda na tržiste. Neophodno je bilo naći rešenje malih dimenzija, univerzalno primenljivo za instalaciju u razlčitim kanalima prodaje, koje će nedvosmisleno ostavljati efekat na krajnjeg potrošača privlačeći njegovu pažnju i pozivati ga na izbor. Zahtev klijenta je bio da polica svojim tehničkim karakteristikama ispuni mogućnost dvojake instalacije – da bude samostojeća, a gde je porebno da je moguće instalirati je kačenjem.
Realizacija projekta
Ponudili smo nekoliko tehničkih rešenja, različitih oblika poštujući željena ograničenja u dimenziji. Nakon 3D prikaza, odabrano je najkompaktnije rešenje, koje odgovara spoljnoj konturi proizvoda.
01
Razvoj tehničkog rešenja i izrada uzorka
02
Dizajn i štampa brendinga
03
Produkcija osnove sa tehnikama dorade
04
Isporuka u centralni magacin kupca
Rezultat projekta
Izrada samih polica je urađena od dvomilimetarskog lima, oblikovana prema tehničkom crtežu, nakon čega je urađena plastifikacija u izabranu RAL boju. Štampa je postignuta digitalnom tehnikom na PVC foliji i nakon toga aplikovana na policu. Više desetina polica isporučeno je u klijentov magacin reklamnog materijala, poštujući zahtevani rok od 30 dana od potvrde za prihvatanjem projekta. Svaka polica je isporučena kao pojedinačni proizvod, posebno upakovana i zaštićena uz prateće elemente koji klijentu ostavljaju mogućnost izbora vrste instalacije.