Opis projekta
Projekti za izradu POS rešenja su zlatni standard BTL marketinga, a s obzirom na široku paletu mogućnosti i različitih načina implementacije, predstavljaju unverzalno ali i visokokreativno sredstvo za isticanje promocije ili kampanje za plasman novih proizvoda. Klijent, lider iz industrije kozmetike i nege na domaćem i svetskom tržištu, obratio nam se u cilju realizacije tromesečne kampanje. Ista je imala za cilj da obuhvati nekoliko različitih brendova iz portfolija i da kroz jedinstvenu poruku animira pažnju krajnjeg potrošača, podstakne ga na izbor i kupovinu.
Realizacija projekta
Po prijemu projektnog zahteva i odabira vrste POS materijala, pristupili smo tehničkom razvoju. Projekat je podrazumevao izradu brending displeja, selfstopera, voblera, selflajnera, hedera, podne grafike i dr. Kako je ova vrsta aktivnosti bila vremenski ograničena i podrazumevala našu brzu reakciju i sinhronizaciju svih procesnih radnji, nakon potvrde dizajna bez odlaganja smo krenuli sa štampom naručenih tiraža.
01
Prijem projektnog zahteva i odabir vrste POS materijala
02
Predlog i usvajanje dizajnerskog rešenja
03
Štampanje naručenih tiraža
04
Isporuka u dogovoreno vreme u distributivne centre sirom Srbije
Rezultat projekta
Formati, vrste POSM kao i zahtevi kampanje uslovili su primenu najraznovrsnijih materijala: kunsdruka, kartona, juvidora, akilajta, foreksa i klirita. Pored ovog projekta, u našem desetogodišnjem radu, izradili smo više stotina potpuno različitih POSM rešenja namenjenih hiljadama različitih kampanja, čime smo uspešno odgovorili na zahteve i očekivanja velikog broja klijenata iz FMCG industrije.