Opis projekta
Klijent sa kojim imamo desetogodišnju saradnju, dostavlja nam dva puta godišnje predlog projekta na rad i realizaciju. U okviru promo perioda, neophodno je pripremiti krajnje proizvode u atraktivnom akcijskom pakovanju sa izradom lejauta i uloška za pozicioniranje robe u gift torbici. Kampanje podrazumevaju izlazak 4 do 6 različitih setova sa tri ili više proizvoda iz klijentovog portfolija.
Realizacija projekta
U poslednjem realizovanom projektu iz ove kategorije, dostavljeno nam je 12 različitih proizvoda u primarnoj ambalaži, spakovano na paletama. Uz proizvode je dostavljena ambalaža (torbica) namenjena krajnjem pakovanju. Rok za visokotiražni zahtev bio je sedam kalendarskih dana, uz prethodno završenu štampu.
01
Prijem različitih proizvoda u primarnoj ambalaži
02
Štampa omotnica i izrada uložaka za krajnje pakovanje
03
Sortiranje artikala i formiranje krajnjeg proizvoda
04
Izrada transportne ambalaže, obeležavanje i distribucija u centralni magacin kupca
Rezultat projekta
Pre prijema robe, dostavljena nam je priprema za štampu za lejaute koji će predstavljati omotnicu promotivnog pakovanja. Tiraž je diktirao izbor ofset štampe, i u najkraćem periodu su pripremljene kompletne količine kako bi se po prijemu robe moglo otpočeti sa manipulacijom. Proizvode je trebalo isporučiti odjednom, tako da su pakovani po vrstama krajnjeg proizvoda. Krajnje proizvode smo bezbedno upakovali u transportnu ambalažu koju smo obezbedili kod pouzdanog overenog dobavljača i obeležili EAN kodovima radi distribucije na zahtevanu lokaciju.