Opis projekta
Klijent sa kojim imamo desetogodišnju saradnju, uputio nam je zahtev radi realizacije redovne prednovogodišnje kampanje. Kao i sve praznične kampanje, i ova je zahtevala kratke rokove, preciznost i kvalitet finalnog proizvoda koji se plasira na tržiste. Promo aktivnost je podrazumevala izlazak osam različitih setova sa dva i sa tri proizvoda iz portfolija, objedinjenih prema mirisnoj noti, polu i uzrastu krajnjih potrošača.
Realizacija projekta
Klijent nam je dostavio 22 vrste proizvoda u primarnoj ambalaži, spakovano na paletama. Uz proizvode je dostavljena ambalaža namenjena krajnjem pakovanju, kao i inserteri za stabilizaciju robe unutar kranjeg proizvoda. Bilo je potrebno da se za 10 kalendarskih dana obezbedi da se krajnji proizvodi u naručenim velikim tiražima nađu u centralnom magacinu.
01
Prijem desetina različitih proizvoda u primarnoj ambalaži
02
Sortiranje artikala i formiranje krajnjeg proizvoda
03
Izrada transportne ambalaže i logističkih nalepnica
04
Organizacija transporta i isporuka u centralni magacin kupca
Rezultat projekta
Odmah po prijemu robe, otpočeli smo pripremu za proces manipulacije uz posebnu pažnju. Kako nije bilo potrebe za sukcesivnim isporukama, već je kompletan tiraž svih proizvoda trebalo isporučiti odjednom, procenjeno je da će se optimalna brzina postići pakovanjem po vrstama krajnjeg proizvoda, čemu se bez daljeg odlaganja i pristupilo. Krajnji proizvod namenjen tržištu, neophodno je bezbedno distribuirati na zahtevanu lokaciju. S tim u vezi, svi novonastali proizvodi su po vrstama bili upkaovani u transportnu ambalažu koju smo obezbedili i propisno obeležili EAN kodovima.