Opis projekta
Dugogodišnji klijent je iskazao želju za aktivciju kampanje koja je za cilj imala promociju proizvoda u periodu svetskog prvenstva u fudbalu. Promocija je osmišljena u kolaboraciji sa renomiranim proizvodjačem piva. Na nama je bilo da osmislimo i implementiramo svrsishodno zbirno pakovanje usklađene estetike i funkcionalnih karakteristika u tiražu od više hiljada komada.
Realizacija projekta
Uz potpunu slobodu u kreiranju izgleda promo pakovanja, pristupili smo razvoju zahtevnog tehničkog rešenja. Odlučili smo da klijentu ponudimo predlog ambalaže promotivnog pakovanja u formi kofera, koje bi svojim upečatljivim dizajnom prenosilo brend poruku ne samo na prodajnom mestu, već celom trasom od police do fotelja ispred malih ekrana. Kada je tehnička razrada ambalaže sa oduševljenjem prihvaćena, zahtev za dizajn je podrazumevao da se očuva prepoznatljivost primarnog brenda Pringles, uz komunikaciju potrošačima da je vrednost akcijskog pakovanja uvećana za vrednost proizvoda koji dobijaju gratis.
01
Razvoj tehničkog rešenja
02
Dizajn promo pakovanja
03
Ofset štampa
04
Isporuka u dogovorenom roku
Rezultat projekta
U ukupnom periodu od tri nedelje, proces razvoja, dizajna i produkcije je uspešno okončan i proizvodi isporučeni klijentu za početak kampanje.