Pakovanje u folije
Podrška u uspešnom plasiranju proizvoda
Nudimo Vam podršku u isticanju Vašeg brenda kroz promotivna sekundarna pakovanja, a u cilju ostvarivanja što bolje komunikacije sa potrošačima i podsticanja prodajnih aktivnosti. Jedan od načina kojim sigurno ostavljate utisak na krajnjeg korisnika jeste brend prezentacija na prodajnom mestu, a mi smo na tom putu Vaš najadekvatniji izbor.
Pogodan način za postizanje uspeha promotivnih kampanja Vaših brendova
Zašto bi trebalo da sarađujete sa nama?
Rezultati na koje smo ponosni
10
+
Godina prisustva na domaćem i regionalnom tržištu
700
+
Uspešno završenih projekata pakovanja u folije
25
+
Brendova kojima smo unapredili plasman robe
Ostavite upečatljiv utisak kod potrošača
Svakom brendu je potrebno da razvija odnos sa potrošačima. Kada je roba široke potrošnje u pitanju, mora se imati na umu dinamičnost industrije i raznolikost ponuda sa kojima se potrošači susreću. Nudimo Vam podršku u isticanju Vašeg brenda kroz promo pakovanja, a u cilju ostvarivanja što bolje komunikacije sa potrošačima i podsticanja prodajnih aktivnosti. Jedan od načina koji sigurno ostavlja utisak na kranjeg korisnika jeste brend prezentacija na prodajnom mestu, a mi smo na tom putu Vaš najadekvatniji izbor.
Obogatite izgled svojih proizvoda
U svrhu promocije robe, jedan od sigurnih alata je sekundarna ambalaža, koja omogućava različite kombinacije proizvoda, zbirna pakovanja proizvoda i poklona, besplatnih uzoraka, kataloga i drugog promo materijala koji Vaš brend tim, marketing ili trade menadžera osmisli. Najbolji test tržišta u sferi sekundarnog pakovanja prošla je termoskupljajuća folija koja ima tražena svojstva i brojne mogućnosti kada je reč o dizajnu, štampi ili aplikacijama koje Vaša strategija zahteva. Pri određenim temperaturama folija se u potpunosti prilagođava obliku proizvoda pri čemu se ne gubi primarni vizual proizvoda. Štaviše, folija pruža mogućnost da obogatite izgled proizvoda i da ga učinite još primamljivijim.
Bogmar Group: Neophodna podrška Vašem poslovanju
Odlučite se za atraktivna zbirna pakovanja
Za formiranje zbirnih proizvoda koristimo folije od polietilena i polipropilena različitih mikronaža. Folije su ekološki prihvatljive, vrlo izdržljive i odlično su se pokazale kao materijal za komercijalno pakovanje robe. Svojim karakteristikama folija pruža mogućnost atraktivnih zbirnih pakovanja, kojim će se preneti željena poruka do potrošača i osigurati besprekorna reputacija brenda na tržištu. Ne zaboravite da je promo pakovanje podjednako bitno kao i primarno.
Napravite idealan spoj proizvoda
Postoje dve metode pakovanja u folije, a na izbor utiče tip proizvoda i vizuelne karakteristike koje želite da postignete tokom BTL kampanje. Šrink tehniku birajte kada želite da folija potpuno obuhvati, tj. zatvori proizvod i kada Vam štampa na foliji nije potrebna. Sliv tehnika omogućava štampu na foliji, i to vrlo jasnu, dok su proizvodi objedinjeni formom “rukava”. Obe tehnike dozvoljavaju razne vrste aplikacija koje mogu da budu kreirane u skladu sa Vašim korporativnim identitetom ili marketing strategijom.
Pronašli ste pouzdanog partnera za plasiranje robe široke potrošnje
Svaki zahtev je poseban, a svaka ideja izazov. Posvećenim pristupom Vašem poslovnom upitu, korišćenjem najkvalitetnijih resursa za realizaciju, angažovanjem adekvatnog tima, a na bazi desetogodišnjeg iskustva, postali smo prepoznatljivi i traženi partner.
Zatražite ponudu office@bogmargroup.rs ili zakažite sastanak +381 60 0150 014 i modalitet najbolje saradnje će biti pred Vama.